lördag 13 november 2010

Jag har inget.

Kågerocken var väl okej.
Men mest taggad är jag på poppig, elektronisk techno-house med Clara och Matilda.
Och på kladdkakekväll och Youth in Revolt.
Ville slå något i går kväll, tog med med tha kamera men glömde minneskortet= jag kan typ ta en och en halv bild men jag vet inte vart överladdningskabeln, eller vad man nu kallar det, är=jag kan ändå inte ladda in den där en och en halva bilden.
Inte kul. Får piska en Lovisa och tvinga henne att skicka some.
Spelade memory, första gången på ages, jag sa att jag ägdeh', F Ö R L O R A D E stoooooort. Höll på att svimma.
Ja, men det var kul och pastelligt, för vi spelade bananer i pyjamas memory.
Annars så tog jag en nostalgitripp, det var ju i Kåge, mina gamla domäner, jag var glad rätt mycket i alla fall.
Hej,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar