tisdag 9 november 2010

Jag heter Elsa

Jag ska då börja här på nytt. Igen. Som jag sa.
Vad ska jag skriva här då?
Ungefär samma saker som tidigare. Nonsens. Ett ord som mina vänner ofta anväder, eller atminstone några av dem.
Ja, jag har rätt många himla bra och nära vänner. Inte så jobbigt, faktiskt. Mest bra.

Om jag skulle få någon ny läsare i och med bytet så kan jag ju kanske skriva en kort presentation.

Jag heter Elsa i förnamn och Sundberg i efternamn och tycker mycket om:
Rosetter
Kråksparkar
Prassligt papper
Klickande knappljud
Ironi
Kånken
Suddiga bilder
Salt mat
Hallonsorbet
Studsiga lockar
Rött läppsift
Opera och klassiskt
Marinblått
Att åka bil
Maränger
Plisserade kjolar
Romantiska bloggar.

Jag tycker inte så mycket om:
Blött ludd på badhusgolv
Cupcakes
Att vara på gym
Sura godisar
Vattning soppa
Uppklippt hår( på mig själv, vill jag påpeka.Fast jag har det nu, tyvärr, missförstånd)
Elaka busschaufförer
Ordet "dingla"
Lärare
Saliv
Sallad
Folk som visar uppskattning genom att prata med bebisröst
Billig vaniljglass
Badrum
Fjantiga och i princip meningslöst folk(de som bara lallar omkring och tror att världen är uppbyggd av regnbågar, enhörningar och världsfred)
När folk påpekar att jag pratar fort.

Några sista ord: Jag är inte så snäll. Hej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar