tisdag 18 januari 2011

Tisdagsämnet.

Ja, min blogg heter ju, om ni inte visste det: Mon beret rouge, min röda basker.
Varför?
Därför att jag är vad man skulle kunna kalla trolovad, med baskern min. Röd och fin, passar fett bra med det mesta man kan hitta i min garderob.



Och ibland så får ju även andra bära den, inte alla, men vissa.
Det är fan den perfekta, skulle nog gråta ut mitt lilla materalisthjärta om den försvann/blev bortslängt/gick sönder/brann upp eller blev stulen. Ni fattar vad jag menar. AHHHHHH vad jag älskar att min blogg är så nedrans ytlig. Kan inte komma på vad jag annars ska skriva om, egentligen. Jo, vänta, idag var jag på skolan och det jag märkte att jag faktiskt kan räkna lite matematik. Bättre, nej!

Hej.Hej Hej. Lovar att ta nya bilder på andra människor än jag, under den kommande veckan- mig i badräkt och bikini, kanske inte gör denna "blogg" så himla mycket bättre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar